Job 12 van 12


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker contactcentrum


Functie

Stad Geel zoekt een deeltijds administratief medewerker contactcentrum voor grondgebiedszaken met een vervangingscontract, momenteel tot en met 28/4/2024 met kans op verlenging.

Als administratief medewerker contactcentrum zorg je voor een servicegerichte en efficiënte dienstverlening via telefoon, e-mail of aan de balie. Je zorgt voor ondersteuning en een efficiëntere werking van de back-officediensten van grondgebonden zaken. Je bent als frontoffice-medewerker het eerste aanspreekpunt voor collega's, klanten en burgers die vragen hebben over wonen en leefomgeving, openbare werken en verkeer, mobiliteit, patrimonium, ondernemen en stadsontwikkeling.

Je staat in voor de dagelijkse afhandeling van aanvragen, meldingen, klachten en informatieve vragen. Je helpt burgers met de nodige basiskennis of stelt een dossier op voor de behandelende deskundige.

Ben je een kei in administratie? Is klantgerichtheid voor jou vanzelfsprekend? Werk je graag in teamverband? Dan is deze job iets voor jou.

Jouw profiel

  • Je hebt een secundair diploma.
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar.
  • Er gebeurt een preselectie op basis van je cv en motivatiebrief. Je wordt geschikt bevonden na een sollicitatiegesprek.
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

  • Een salaris binnen loonschaal C1-C3 met een prestatiebreuk van 26,6/38: minimum 1612,37 euro bruto per maand en maximum 2611,92 euro bruto per maand. Je kan alle beroepservaring in rekening brengen.
  • Contracttype: vervangingscontract
  • Prestatiebreuk: 26,6/38
  • Het salaris wordt aangevuld met heel wat interessante voordelen:
    • Maaltijdcheques van 8€
    • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer
    • Fietsvergoeding van 0,35€/gereden kilometer
    • Glijdende werktijden
    • 32 dagen vakantie en 14 dagen wettelijke feestdagen (pro rata contractduur en prestatiebreuk)
    • Tweede pensioenpijler
    • Sociale premies voor geboorte, huwelijk, …
    • Ruime ontwikkelingsmogelijkheden om extra opleidingen te volgen
    • Personeelsactiviteiten: jaarlijks personeelsfeest, dag van de medewerker, sportdag, teambuilding, …
    • Sport op het werk
    • Voordelenkorf

Solliciteren