Stad Geel zoekt een deeltijds administratief medewerker contactcentrum voor grondgebiedszaken met een vervangingscontract, momenteel tot en met 28/4/2024 met kans op verlenging.
Als administratief medewerker contactcentrum zorg je voor een servicegerichte en efficiënte dienstverlening via telefoon, e-mail of aan de balie. Je zorgt voor ondersteuning en een efficiëntere werking van de back-officediensten van grondgebonden zaken. Je bent als frontoffice-medewerker het eerste aanspreekpunt voor collega's, klanten en burgers die vragen hebben over wonen en leefomgeving, openbare werken en verkeer, mobiliteit, patrimonium, ondernemen en stadsontwikkeling.
Je staat in voor de dagelijkse afhandeling van aanvragen, meldingen, klachten en informatieve vragen. Je helpt burgers met de nodige basiskennis of stelt een dossier op voor de behandelende deskundige.
Ben je een kei in administratie? Is klantgerichtheid voor jou vanzelfsprekend? Werk je graag in teamverband? Dan is deze job iets voor jou.